fredag 4 januari 2013

You Rock My World...i taskig färger

Ja, jisses...det här är nog mitt tredje försök att få ett hyfsat foto av detta, och ett par andra, alster. Det blir  helt enkelt inte bra, men det får vara som det nu är, dvs lite blaskigt och grynigt (ja, jag måste även lära mig den halvnya kameran, men hur ska man hinna med allt?? Det blir ju aldrig nåt pysslat o bloggat om man ska göra en massa annat först....eller hur?!?!) Nåväl, denna LO är skapad till en skissutmaning i cc:n hos Mollys.



Som sagt så är färgerna lustiga, trots att jag försökt korrigera det så gott jag kunnat... Fotona, eller det som syns, är ultraljudsbilder från när jag väntade respektive barn (inga fyrlingar på g, alltså) Jag har ingen scanner, men har fotat av alla UL-bilder så jag kan scrappa dem och använda dem i babyalbum bäst jag vill :)




Nu ska jag försöka hinna pyssla lite, men det blir som det blir då mannen jobbar och barnen o deras vänner har jullov. Ja, de flesta av er vet säkert vad jag menar ;) Sedan ska jag även fortsätta kämpa med att få hyfsade bilder på de alster som ligger färdiga... Vi ses!!

Kram

1 kommentar:

Maja Stokk / eyovine sa...

Sååå coolt och färgglatt!