fredag 18 januari 2013

Somebody that I used to know

Ja, idag slänger jag upp en layout jag gjort till en utmaning hos Challenge Me Happy, där man skulle inspireras av den underbara låten Somebody that I used to know med Gotye. Min LO är däremot inte direkt underbar...i alla fall inte tanken bakom den, att jag tappat bort mig själv och är just någon jag en gång kände.
Visst ändras man som människa hela tiden, i smått och/eller stort, men för tillfället är jag helt lost. Jag hittar inte tillbaka till allt jag en gång älskat, såsom att skriva, skapa, fota, skratta. Jag älskade färg och vägde typ hundra kilo mindre, och då menar jag också att jag var hundra kilo lättare. Jag lever som under ett täcke, mina tankar och känslor får liksom inte vingar, orkar inte lyfta.
Kan vara en utdragen "Baby Blues", javisst, och en följd av föräldraledighet (den längsta någonsin), men kul är det inte.

Tur att jag äntligen kommit igång med lite scrappande igen, även om det också blir en stress i att så sällan hinna pyssla allt man vill...Hm, aldrig får man vara glad ;)

Nej, nu får jag sluta deppa. Det är fredag, och jag har ju veckans inköp på Konsum att se fram emot! Tjohooooo...eller nåt.

Ganska hysterisk, jag kunde liksom inte sluta när jag kommit igång. Jag började med en helt annan tanke, det här bara hände..


In with the old punchinella :)





Nu måste lunchen intagas. 
På återseende!
Kram




3 kommentarer:

Missy Whidden sa...

This such a fun & funky page! I love the messy background & all the different textures & colors...so much eye candy :) I love the watch...so cool! Thanks for playing with us at CMH!

Marie/Mison sa...

HELT fantastisk! Jag älskar den här layouten! Tack för att du var med och skapade!

harbourgal sa...

Wow cool! Love what you have done... gorgeous bright colours too!!